God morgon!

Nu har jag legat och dragit mig i sängen medan barnen leker i Williams rum, jag hör hur William viskar, pratar roligt och hur dom skrattar.
Jag tror att dom bygger något eller leker koja men mysigt verkar dom ha.
Att kunna ligga kvar en stund och vakna till är så lyxigt och precis vad jag behövde!
Ska gå upp och göra frukost till barnen innan julkalendern börjar och sedan ska jag baka bröd, antingen julvört eller rostad.
Kanske båda om jag orkar och hinner det idag och ska även griljera skinkan jag fick av mamma igår.
Det är första advent idag så tända ljus till frukosten känns mysigt och byta lampor ska vi göra också.
Sedan ska vi slå in Abbes paket och gå ut i snön och leka innan lunchen.
Kim ska få sova för han är väldigt förkyld och börjar jobba imorgon så han får försöka sova och äta sig frisk.
Ska höra med svärmor om dom har något planerat eller om dom vill att vi kommer över senare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0