Ett besök på leksaksbutiken

Efter att jag var färdig med att lägga in sillen samtidigt som Wille såg på film & Viola busade så klädde vi på oss för att åka iväg.
Jag gav honom två alternativ och han valde att vi skulle åka till Farsta Centrum och så blev det.
Hade tur med att Viola sov hela tiden vi var där och jag fick väcka henne på vägen hem.
Det var jätte mycket folk på BR ett tag och jag funderade seriöst på att välja en annan dag ett tag men ändrade mig snabbt.
Wille tyckte det var så kul att få kolla och välja helt själv, man såg verkligen lyckan i hans ögon!
Till Viola tog vi två pussel och frukt som dom kan leka med.
Nu får jag dessvärre lyssna på tjat om att öppna hans present men nu är ingen bra tajming så jag tycker han kan vänta lite.
Gissa vad han valde att köpa?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0