En väldigt lång promenad hem..

Det är inte lätt inte så här års och det blev mycket gråt, skrik, tjafs och strejk längs vägen hem och jag var så förbannad över att dom inte plogat en gång till under dagen.
Men han var så himla duktig och några skratt och leenden blev det och mycket beröm, han åkte ändå en tredjedel av vägen!
Fast det tog sjukt lång tid, jag var vid dagis ca 14:55 och vi var hemma 16:20..
Tyckte verkligen synd om min älskling för han var helt slut i hela kroppen och somnade så snabbt vilket jag kan förstå.
Viola var dundertrött efter sju men gav kvällsmålet halv åtta och tio i åtta la jag henne.
Först var hon jätte trött men blev övertrött så när jag hade nattat Wille gick jag in och lyfte upp henne i vår säng.
Sedan höll jag henne hårt mot mig när hon sprattlade och när hon nästan somnade mot mig la jag henne i sängen och inom tre minuter sov hon.
Jag har själv lagt mig för Kim har ockuperat TVn så jag har inget att göra och sover hellre tidigt då.
Vi ska ändå kriga till BVC imorgon på 4års kontroll klockan 09 så någon sovmorgon blir det inte.
Efter kontrollen ska vi hem till pappa som fyller år och fika eller äta tårta som William säger.
Han berättade för ena fröken innan vi gick att han trodde morfar skulle köpa marsipantårta haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0