En snabbis på stan

Idag har grabben varit på dagis och vi har slagit in hans present som inte längre var enkel att gömma här hemma på morgonen.
Sedan busade vi och myste fast det dröjde inte längre innan det blev dags för lunch.
Någon gång då pratade jag med Ebba och kollade vad dom gjorde då vi inte setts på länge, typ en vecka max två veckor!
Åt och sedan la jag Viola i vagnen så att jag kunde skriva en lista på vad som behövde handlas för att baka mera bröd och såklart mat saker.
Ville även in mot stan för att kolla efter något nytt till jul & nyår och då ringde Ebba.
Efter mycket om och men så möttes vi upp i centrum en timme senare och åkte in till Medis och gick Götbacken upp.
Hälsade på Adam, hennes man, som jobbar på ostbutiken i hörnan innan backen mot slussen som vi alltid gör när vi går förbi hans jobb.
Har ni aldrig varit där och gillar ost, så gå in!
Vi hann inte kolla så jätte länge för hon skulle möta upp en kompis senare men den timmen jag letade räckte.
Hittade fina kläder men 8/10 klänningar var förstora, satt fult & att köpa mindre än 36 kommer inte på frågan..
Så jag blev irriterad och tröttnade men hittade till slut ett fint linne på H&M som jag köpte.
När jag visade Wille det senare så sa han att det var jätte fint och att jag är så himla fin och alltid är söt, tycker han.
Han vet hur man charmar en kvinna och får henne att bli varm haha!
Åkte sedan mot dagis och passade på att handla det jag skrivit upp på Ica innan jag kämpade till dagis.
Det är fortfarande fruktansvärt dåligt plogat på trottoarerna i Kärrtorp..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0