Vilken bra dag

Idag åkte ju Kim iväg till Värmdö med sin familj och blir där i en vecka...det blir säkert jätte bra för oss att vara ifrån varandra ett tag. Tänker inte yttra mig mer om den saken men kan säga att jag har blandade känslor över det. Efter att han hade åkt bestämde jag med en kompis att vi skulle ses så vi åkte hem till Emma. Fick visa upp Viola för Lotta och Viola gallskrek och blev jätte ledsen när hon såg Lotta, det har aldrig hänt förut för barn brukar gilla henne. Fast jag tror att det blev så för att hon var ganska nyvaken. Sen åkte vi en sväng till Tullinge på ett ärende och då fick jag träffa hennes pojkväns familj en kort stund. Efter det hade vi picknick på deras tomt och åt köttbullssmörgåsar. Tiden går som vanligt fort när man har kul så när vi hade ätit färdigt och spelat buss spelet en gång var vi tvungna att åka. Bestämde nämligen med Kajsa tidigare idag att vi skulle ses senare och äta middag tillsammans. Så då passade det att möta upp Kim och Gert innan vi åkte dit och lämna över golfklubborna innan de skulle på matchen. Sen åkte vi hem till dem & fick en promenad med Elvis som de är hundvakt åt. Gjorde middag medan barnen lekte och sen gick vi ut igen & lät dem springa av sig och bli trötta. De borde ju sova gott inatt men eftersom mormor & morfar kom hit så har Wille inte somnat än. Hör hur han pratar men det blir nog tyst snart & Viola somnar nog nu. Vi var tyvärr tvungna att vänta vid JET vid centrum för jag/dem ville inte att jag skulle chansa på att jag tog mig till en mack på morgonen. Det stod nämligen 7km på mätaren innan det blev till två streck så snälla pappa ställde upp och bjöd på 20L som han får tillbaka när jag fått min lön. Över lag så har vi haft en väldigt bra dag bara jag & barnen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0