Vi kom, vi såg, vi åkte

Nu är vi på väg hemåt igen efter att ha gått omkring i några timmar.
Tiden går så fort när man går och tittar!
Jag köpte William en ny lastbil och en t-shirt från Svempas.
Likadan t-shirt som han redan har fast i större storlek så att han har för framtiden.
Det fanns dock inget för bebisar så Viola får vänta på att få någon body eller tröja med en lastbil på.
Det fanns även stora lastbilar med och utan släp som jag funderade på ett tag men eftersom grabben har haft sönder en del senaste tiden ändrade jag mig.
För mycket pengar när han ändå inte är försiktig så han får nöja sig med lastbilen han fick av Kim förra året.
Den duger gott och väl ett bra tag till!
Jag tog inga foton för jag orkade faktiskt inte, hade fullt upp med att mata Viola och sen var det inga bilar jag fick någon wow-känsla av heller.
Trevligt var det i alla fall och nu blir det till att äta något längs vägen hem medan lillan sover.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0