Städ och tvätt dag

Jag kunde inte låta bli att tvätta ändå så jag bokade tvättstugan och har en maskin på här hemma.
Tyckte det var smart att använda tiden smart medan mamma är här innan hon åker hem.
För nu är dem ute och då kan jag gå mellan tvättstugan innan vi ska göra lunch.
Då hinner förhoppningsvis allt tvättas och torkas så att eftermiddagen blir fri för aktiviteter och hemmet skinande rent.
Igår plockade vi rätt på leksaker och papper samt dammsög & skurade golven.
Så idag återstår tvätten, sätta in betalda räkningar i rätt pärmar, mejla mina arbetstider till Nybro, sortera barnens kläder och sedan stryka och vika ihop tvätten om det behövs.
Jag satsar på att vara super effektiv nu under förmiddagen.
Efter lunchen är det bad och dusch som står på schemat och sedan ringa Malin & kolla om vi skulle ses med barnen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0