Nu är vi slut körda

Nu sover barnen och Viola somnade redan efter åtta och därför väckte jag henne men då blev hon övertrött. Så det har skrikits en hel del från henne och William hann tyvärr somna medan han väntade på att hon skulle somna. Fast han hade somnat under boken ändå för han var super trött. Och de har lekt så fint nästan hela tiden, sprungit massor och ätit bra så det är inte konstigt att de blev trötta. Vi åt tacos och sedan fil & flingor till kvällsmål. Vid kvällsmålet hade Leah hunnit bli väldigt trött och gnuggade sig i ögonen titt som tätt och kladdade med filen men men. Malin smsade mig och skrev att Leah somnade när de satte sig på tunnelbanan. Det var lika mysigt och roligt som alltid att träffa dem och vi blev hembjudna på middag någon dag då hon hade ett recept hon väldigt gärna ville få laga och bjuda på. Leah var väldigt gullig mot Viola och hon tyckte Leah var super intressant! Jag själv är så trött att det värker i mina ben men jag var smart nog att städa undan och göra rent direkt så jag behöver bara gå och borsta tänderna nu. Sedan ska jag invänta Kim för god natt pussen och sova direkt, är redigt utmattad nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0