Jag erkänner!

Det är svin jobbigt med barn ibland, lillan är super jobbig just nu och värre känns det eftersom orken inte riktigt finns.
Skulle kunna slita av mig håret eller skrika rakt ut just nu för hon somnar inte och jag vill ta det lugnt och slippa hennes gnäll.
William sover tack och lov men han gnällde också till en stund förut men inte så farligt.
Vi vill bara att hon ska börja krypa NU så att hon slutar gnälla så fort hon inte kommer dit hon vill.
Vi vill också att tänderna ska komma så att vi slipper det gnället på kvällarna och natten.
Mycket gnäll här men just nu är det en gnäll period och det är så otroligt jobbigt!
Så nej det är inte bara gos och mys med små barn även om de är ofantligt söta.
Jag skulle kunna sterilisera mig NU för att vara säker på att inte behöva gå igenom detta fler gånger.
Men så heter det bara nu i stundens hetta och inte när allt är underbart som de oftast är.
Så nu känns det lite bättre haha, tack och hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0