Ingen respekt..

Igår när jag skulle hämta ute i Åkersberga så körde jag in där jag trodde att det var. Gick ut och frågade om jag kört rätt och han visade mig att stället jag skulle till låg bakom huset. Sen fortsätter han att prata och flirtar hej vilt så då säger jag diskret att jag har sambo. Sen fortsätter han och går efter mig medan jag blir lastad och sen fick jag inte åka utan gjorde sällskap när han rökte. Sa att jag igen att jag hade kille och då gör han en min och sparkar mot marken sen säger han "de gör inget då blir det mera motstånd och det gillar jag".. Sen när jag försöker gå så ber han om mitt nummer och säger att han vill åka med i lastbilen så då viftade jag med ringen och sa nej men han frågade två gånger till så sen drog jag en lögn så att jag kunde åka. Usch! Tur att jag har världens finaste fästman redan. Varför inte bara förstå att jag inte var intresserad?!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0