Helvetes måndag

Nu blir det lite lastbils snack här men å varför är måndagarna otursdrabbade?
Jag fick två utkörningar igår och på bra ställen men ändå sket det sig nå fruktansvärt!
Hade trott att jag skulle få en 6-8 timmars dag men icke.
Började strula vid första stället som dessutom hade betalat extra för att jag skulle vara där vid 8.
Fick vänta först eftersom det var 4 lastbilar före mig, sedan kunde de bara ta av ena godset eftersom de andra skulle tas av för hand, sen skulle det tydligen inte dit ändå och sen ringer de från det stället och säger att de inte kan ta emot det.
Så de ringer och ger mig en annan adress i Västberga, där gick det jätte bra.
Efter det så var det Strålfors i Tomteboda och där borde det ha gått jätte fort.
Men det var bommat och det var lite pyssligt att få ned det med trucken.
Så två pallar ramlade ned och ena la sig på sidan och då var det kört så jag fick dra tillbaka den till Lunda och be dem på markplan att hjälpa mig att ställa den upp.
Så vid fyra var jag färdig!
Jag hoppas att det går bättre idag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0