Framkallar foton

Nu håller jag på att välja ut foton att framkalla, vilken tid det tar!
Jag har bara valt ut foton på William än så länge och endast till hand collage.
Ska även fixa så att foton som ska vara i hans bebisbok framkallas nu och påbörja en fotbok med foton enbart på när han sover.
Ska välja ut några foton på Viola och magen från när Elin fotade den.
Sedan har jag sett att vi måste bli mycket bättre på att ta foton på mig och Kim, oss och barnen samt oss allihopa.
Även på Kims släkt med Viola för jag märkte nu att jag inte hittade några foton på min morfar och William & det kändes väldigt tråkigt!
Det är viktigt att föreviga så som faster alltid sagt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0