En riktig knegare..

Ja det är precis vad jag känner mig som, jag har gått upp i tid och kommer helt säkert komma i god tid till jobbet.
Hoppas dock på att få skjuts från slaktis men jag skrev till Freddan lite sent igår kväll så han hann nog somna eftersom jag inte fick något svar.
Däremot kanske Majkel kan hämta mig där för han brukar åka ännu tidigare så jag ska slå honom en pling och hoppas på det bästa.
Men nog känns det bra skönt att tjäna ihop mina egna pengar.
Kunna betala räkningar och inte behöva låna pengar av mamma och pappa eller be Kim om pengar.
Däremot är jag osäker på om jag har hittat det ultimata arbetet för mig än.
Fast jag trivs och gillar åkeriet fast tiderna är jobbiga men det kan ju ha att göra med min ovana också.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0