Det är tanken som räknas

Imorgon kommer min livs kärlek äntligen hem, som jag har saknat honom denna vecka!
Har hunnit fundera jätte mycket på oss, framtiden, lösningar för framtiden och massvis med annat också.
Han hade tänkt överraska oss/mig imorgon och bara komma hem för jag trodde att han skulle komma på söndag men jag skrev att jag kanske skulle med två väninnor ut på kvällen.
Så då avslöjade han det och det tycker jag var en jätte gullig tanke.
Jag har dessutom tänkt överraska Kim när han kom hem så det var tur i oturen att han avslöjade det.
För jag har tänkt laga god middag och ordna med lördagsmys & lite annat romantiskt.
Hoppas att han är hemma då annars får jag mysa med barnen vid middagen.
Kan inte avslöja för mycket här för jag vet att han läser bloggen ibland, skyller sedan på att den länkas på Facebook haha.
Det känns ändå väldigt viktigt för mig att vi får vara med varandra imorgon när vi egentligen skulle gift oss.
Detta skulle ha varit sista natten som ogift men nu är det inte så och det känns ändå ganska bra..
Tiden finns ju och nästa gång ska vi planera ännu bättre än vi gjorde denna gång.
Som det står på min arm, Jag älskar dig.
Det gör jag verkligen och jag vet att framtiden kommer bjuda på flertal roliga,mysiga,svåra,jobbiga,ledsamma och underbara situationer.
Vi har tagit oss igenom svårare saker än detta så jag är helt övertygad om att vi kommer ta oss tillbaka till toppen väldigt snart!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0