Börjar och avslutar dagen med en gnutta otur..

Jag är så himla trött och ska gå och lägga mig bär som helst.
Blir ett kort inlägg som sammanfattar allt.
Strulade som sagt med att få skjuts till jobbet imorse och fick åka kommunalt, lastade släpet på strålfors och då ringer dem och säger att jag inte skulle gjort det, fick byta släp och sen lasta i jordbro, tre olika ställen och de strulade på två av dem..
En personbil körde in i lastbilen när jag var på väg tillbaka till Lunda på nynäsvägen, hon svängde för snabbt och jag såg inte att hon blinkade då bilen låg gömd där jag knappt ser något.
Så vi bytte uppgifter och så, hörde samtidigt om det på trafiknyheterna.
Hamnade i köerna och var vid Lunda runt fem tiden och efter det hämtade dem mig i gullmarsplan så att vi kunde åka och handla.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0