Äsch varför inte börja dagen med lite otur.

Både Majkel och Freddan hade kört ned i tunneln när jag ringde och Freddan hade aldrig läst mitt sms som jag trodde.
Så då fick jag åka kommunalt och somnade på tunnelbanan, missade min hållplats men hade turen att gå av där det går en buss mot terminalen.
Hatar Hässelby linjen för att den är så himla lång..
Det är dessutom 900m från hållplatsen till terminalen så jag får gå en bit också.
Känner hur irriterad jag börjar bli med tanke på att jag gick upp 03:50 för att absolut vara i tid!
Det är dessutom lastning i jordbro idag och skulle det nu vara jätte mycket så blir det säkert en jätte lång dag..
Kan ju hoppas på att det är lite så att jag får komma hem i normal tid.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0