Äntligen hemma!

Nu kom jag nyss hem efter att ha handlat lite till middagen.
Det blir tacos idag och så film mys med chips & läsk.
Jag skulle egentligen ha gått ut och firat en väns sambo som fyllt år men jag är helt slut.
Det värker i ben och fötter på mig!
Så då passar det med en lugn hemma kväll, kanske blir ett fotbad om jag inte somnar i soffan.
Att lasta spriten förstör mina dagar totalt, jag förstår inte hur de andra gör för att få på allt fort.
Kvart över sju var jag tillbaka vid Lunda, vem vill sluta så sent på en fredag?
Speciellt med tanke på att jag körde natt förra fredagen.
Visserligen måste vi lägga oss i skaplig tid ändå men det är inte så kul att vara trött hela tiden.
Hoppas de går bättre på måndag, då väntar det sprit igen..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0