Aldrig blir det som man har tänkt sig..

Lillan somnade jätte sent eller någon gång efter nio innan halv tio.
Jag råkade själv slumra till en stund medan hon kröp omkring i vardagsrummet, Kim var självklart vaken.
Skulle myst och sett på film men nej tråk fotbollen förstörde allt.
Önskar att jag var intresserad eller bara förstod honom men nej för mig tar de bara tid.
Tydligen är det jätte stort att de vann matchen ikväll och de är ju kul men jag känner inte glädjen.
Så nu funderar jag på att gå och lägga mig istället, är så himla besviken då jag såg fram emot att få se en bra film.
Vi hinner som sagt aldrig umgås i veckorna då jag somnar runt nio-tio.
Ja visst han tycker nog att jag är dryg och att de är synd att jag inte förstår mig på det där och det är de väl.
Eller så är de synd att han inte förstår mitt ointresse? Ja ja imorgon blir i alla fall en bättre kväll!


Postat av: Sara

Att man har olika intressen får man nog leva med. Jag kan tycka att det är skittråkigt när Niclas tittar på Formel1 (och det håller på i flera timmar! Oftast på lördagar och söndagar!) men det är ju något han tycker är superspännande. Så vad gör man? Jo, jag försöker verkligen förstå. Ställer dumma frågor (för att lära mig), försöker lära mig vad det är jag ser - det blir faktiskt roligare så! Så du kanske ska försöka sätta dig in i det, lära dig taktiker, statistik och sånt och se om det blir lite intressantare. Du kommer kanske aldrig bli lika intresserad, men ni kanske kan se en match tillsammans då och då. Såklart borde Kim göra samma sak för dig :)

2012-08-30 @ 23:21:30
URL: http://finaprickar.blogspot.com
Postat av: Märta

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2012-10-12 @ 11:15:39
URL: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0