William the great.

Tänkte uppdatera er lite om grabben min!
Hans språkutveckling för hans ålder är väldigt bra, på sista utvecklingssamtalet så tyckte hans pedagoger att han var väldigt duktig för sin ålder.
Under sommaren så började han verkligen med att härma allt man säger, både bra och dåliga saker.
Sen är han en riktig arbetsmyra, han älskar att vara sysselsatt oavsett vad det än är.
I somras hjälpte han till att kapa ved, plantera blommor, rensa ogräs, plocka hallon, leta svamp, diska, dammsuga & laga mat.
Sist vi mätte honom hemma för ca tre veckor sedan så var han 95cm lång, 27 i sko storlek och en fot på 15,5cm samt väger 14,5kg.
En stor pojke enligt mig.
Sedan är han väldigt förstående när det kommer till graviditeten, det märks att han börjar med empati då han kan säga åt mig att inte göra vissa saker för att då kan jag få ont i ryggen.
Plus att han säger väldigt ofta att jag ska vara rädd om bebismagen.
Och så klappar han på magen och pratar med lillasyster.
Kommer bli en toppen storebror tror jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0