Vilken dålig kväll..

Ligger här i sängen själv då Kim sover hos hans föräldrar eftersom svärfar & sambo åkte iväg till någon och såg matchen.
William sover sen mer än två timmar tillbaka och jag njuter av tystnaden.
Fast njuter vette sjutton för vi förlorade detta derby också så nu är de depp, gårdagens fotbollsderby och dagens första hockey derby.
Som om det inte räcker så har jag massa onda sammandragningar och typ kramp som gör ont utan sammandragningar.
Förstår inte varför eller vad det är så får väl kolla upp det.
Hjälp vad rädd jag blev nu när Kim helt plötsligt låste upp dörren!
Han blev tydligen orolig för mig eftersom jag hade skickat sms och sagt att mina sammandragningar gör ont.
Vilken man man har, nu ska jag umgås lite med honom innan vi ska sova.
God natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0