Det flyter på nu! :)

Har äntligen ringt och beställt hem blanketten om vårdnadsbidrag så den borde komma i nästa vecka & så ska jag skicka in blanketten om FP för augusti. Nu ska jag ringa vår hyresvärd och fråga om ev hyreshöjning efter stambytet och kolla hut lång uppsägningstiden är. För igår pratade vi om lägenheten och har bestämt oss med nästan all säkerhet att det blir flytt! :)
Vi anser att skulle vi vantrivas så flyttar vi igen men jag tror att vi kommer trivas bra, förskola till vänster om huset och lekplatser överallt samt Nacka naturreservat fem min ifrån oss, perfekt att ta promenader med hunden och barnen.
Vi ska ju inte stå att hänga i centrum och droger & kriminalitet finns överallt.
För lägenheten har vi kärat ned oss i första gången vi var där.
Shit det känns så verkligen nu när flytten är ett faktum för oss, vi ska verkligen bli en liten familj och få inreda vårt gemensamma hem.
Få inreda Williams rum och göra iordning alla bebis saker & göra anakin en egen hörna :)
Åh jag är så lycklig!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0