Tiden rinner iväg, hjälp!

Tiden fullkomligt springer iväg ibland, vi har verkligen fastnat hemma hos mamma men de har varit mysigt.
Nu håller William på att leta kläder åt mormor medan jag väntar på att sölisarna ska bli färdiga någon gång!
Sedan måste vi halvt skynda hem till oss och laga middag innan vi ska åka och titta på lägenheten igen & skriva färdigt alla papper.
Efter det ska vi lämna mamma & William någonstans och åka & hämta våra nya matstolar.
Imorgon ska jag/vi hämta bordet och på lördag ska vi hämta tripp trapp stolarna åt barnen.
Sedan har vi ordnat köket för endast 1400kr!
Det är utan att ha målat om barnstolarna och köpt tyg att sy överdrag åt matstolarna men ändå.
Har kollat i IKEA katalogen med mamma om färg på ny klädsel åt soffan och det lutar åt grönt just nu men vi får se hur det blir.
Känns som att jag har väntat på de här ögonblicket i hela mitt liv haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0