Tävlat, så lägg en röst o gör en god gärning.

Satt o kikade runt lite på nätet och fick upp ett dagboksinlägg på blimamma.se och så kom jag på att jag kan ju tävla själv.
Sagt och gjort så skulle vara väldigt tacksam om ni läsare i alal fall kunde trycka upp länken och läsa, ni behöver ju inte rösta på mig om ni inte vill.
http://www.vadskulledugora.se/bidrag/betala-av-min-sambos-lan
Markera länken och klistra in i en ledig flik på din webbläsare.
Förmodligen så kommer de flesta som får nys om tävlingen lägga upp sina egna bidrag för vem skulle inte vilja vinna lite pengar.
Synd egentligen att man blir så egoistisk i sådana här situationer men de kanske är människans sanna natur "varför ska han/hon få det där, jag vill också ha".

Postat av: Alexandra

Nu har jag röstat! :) Hoppas det går bra för dig i tävlingen!

2011-09-29 @ 12:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0