Stora pojken William

Måste bara påpeka vilken duktig pojke jag har.
Idag fick jag middagstorka så vi gick ned till matextra och gick ett varv, sedan såg jag tortellini och tänkte att det kanske var gott.
Aldrig mer säger jag bara!
Vi fick dränka det i ketchup för att försöka äta upp det men när William nästan ätit upp sitt så säger han.
Förklarade för honom att det var fruktansvärt äckligt och att vi aldrig mer ska köpa hem det och han höll med. "Mamma jag är mätt, de va så äckligt de här".
Så han fick yoghurt och när han nästan ätit upp hälften så säger han.
"Nu är jag trött och ska sova, ja jag är mätt mamma".
Sedan gick han och torkade sig och klädde av sig, pussade mig god natt, tände spöket och sa god natt.
Efter någon minut frågade han om Kim skulle komma hem när han somnat och sedan vände han sig om igen.

Slutade med blöja och napp i början av sommaren och det gick super bra men efter någon vecka så fick vi ett litet bakslag men sedan blev de bra igen.
Nu går han upp varje gång han är kissnödig även om de är mitt i natten, enda gångerna han kissat på sig är när han drömmer för djupt för att vakna till.
Mammas stora pojke!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0