Samtal till förlossningen & ringa BM imorgon

Har ju som sagt var haft väldigt mycket sammandragningar under denna graviditet och har unvder några veckor även haft ont i samband med dem.
Samt haft väldigt mycket kramper i magen utan några sammandragningar.
Va hos BM förra måndagen men William var med så hann aldrig förklara min känsla något vidare men ringde dagen efter och lämnade urinprov.
Man kan ju tydligen ha urinvägsinfektion utan att det svider när man kissar men nej provet var negativt så ingen urinvägsinfektion för min del.
Efter att ha fått super ont igår vid lunch så ringde jag förlossningen och förklarade & blev rekommenderad att vila så fick ställa in kvällens planer att köra lite lastbil.
Fick ju dessutom sova ostört och har tagit det lugnt hela förmiddagen men så fort jag börjar röra på mig så kommer det onda tillbaka..
Så jag ringde förlossningen igen och hon frågade om mitt urinprov men såg sen att det var negativt så hon bad mig att ringa min BM imorgon och be om att få träffa läkaren.
Hoppas att läkaren är där imorgon så att jag slipper gå och vänta på att bli undersökt.
Ska få massage av min käraste nu så vi hörs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0