Nu är vi redo för vintern!

Efter några dagars letande och ca tre timmar på blocket, tradera, Wilma Morris hemsida & massa googlande igårkväll så har jag hittar vinterkläder åt min grabb.
Vi åkte förbi Västertorps second hand butik som även har nya saker och efter tio min i butiken så hittade jag en jätte fin ljusblå Everest jacka och efter ytterligare femton min så hittade jag en super fin Land & Lake overall i grått och reflexerande gul.
De syns att både jackan och overallen är varsamt använda och använda i snö!
Vilket kap enligt mig för jag betalade 460kr för båda :)
Vantar, mössor & halsdukar finns det massor av på vinden hos Anders så de slipper jag kolla efter och ska avvakta lite på skofronten tills jag är säker på att han inte kommer växa så mycket mer.

Nu är det bara Kim som saknar vinterkläder & skor haha!
Skulle dock vilja ha ny jacka och ett par schyssta boots att ha nu under hösten men får se om jag unnar mig en så onödig utgift, för kläder har jag så det räcker & blir över.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0