Morgon

William sov hos mamma igår så jag fick vila lite och sedan ville han inte följa med hem vilket är fullt förståeligt eftersom jag hade lovat att han skulle få vara med mormor.
Mår lite bättre idag än igår faktiskt och har sovit jätte bra till skillnad från igårnatt.
Den natten var hemsk, flickan rörde på sig så mycket att jag inte kunde sova och så blev jag kissnödig hela tiden!
Nu ska jag mumsa i mig frukost och idag blir det naturell youghurt med banan, kanel, müssli och branflakes samt en skinksmörgås.
Ska försöka ta det lugnt idag och se om jag får flera kramper i magen idag.
Lade dessutom märke till att magen har sjunkit ned lite eller så ligger hon bara så att det ser ut som det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0