Junibacken idag! :D

Är nyvaken och ligger i sängen och ser på tv, är lite smått arg på de där rörgubbarna som har borrat till och från hela morgonen.
Bli färdiga någon gång, orkar inte med de här längre!
Som gräddet på moset så ska de stänga av vattnet i köket IGEN för TREDJE GÅNGEN, de är ju helt sjukt..
Kunde de inte ha gjort rätt från första början?
Så från och med måndag har vi inget vatten i köket dygnet runt och jag är osäker på om de finns vatten i badrummet för på lappen står det "ni kan använda toaletten men då får ni spola manuellt".
Vi tänker i alla fall göra det enkelt så förmodligen bor vi hemma hos våra föräldrar under tiden för det är värdelöst att laga mat i ett kök utan vatten.
Igår gjorde jag två kap på tradera, nya gafflar och knivar (sådana som man slipper kämpa för att skära i kött) och en jätte snygg stickad polotröja.
Håller även på att buda på en kappa till sonens förhoppningsvis nya rum, en julgardin men äsch skadar inte att vara ute i tid.
Kan ladda upp bild.
Nu ska jag göra mig en liten frukost för att äta en ordentlig lunch om en timme.
Längtar tills eftermiddagen för då blir det besök till Junibacken och där har William aldrig varit och jag har nog inte varit där sen jag var liten.
Måste ringa pappa och fråga vart han ska möta mig och ifall han ville följa med oss.
Hoppas alla andra får en bra fredag och har fått en bra start på dagen för er som går upp tidigt och jobbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0