Hurtigbullen själv ;)

Det var helt sjukt skönt att simma imorse!
Vi bestämde att vi ska simma varje söndag plus ett vattengympa pass i veckan tills hon inte orkar längre, hon är i V.30 nu.
Känns kul att ha en träningspartner i några veckor.
Lyckades dock missa bussen imorse då jag stod och letade efter mamma baddräkten lite för länge som jag dessutom inte hittade så jag tog mammas cykel till Skärholmen och det gick ju fint.
Men hade lite ont i benen en stund, kom i alla fall upp i ca 8-9km fram och tillbaka så jag är mycket nöjd med dagens träning.
Nu blir det snart middag hos svärföräldrarna innan matchen, fotboll idag och det är jag inte alls intresserad av..
Kände bara inte för att vara hemma själv tills skrutten kommit hem så följde med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0