Fredagslyx!

Idag till middag blir det fläskfilé, pommes, American BBQ sås och bearnaisesås för den som vill.
Samt sallad med fetaost och oliver för idag är jag sugen på oliver.
Kim är ju mannen i köket när de kommer till kötträtter, de har bara blivit så och jag tycker de är jätte trevligt.
Han är helt enkelt otroligt bra på kötträtter för att vara oerfaren man!
Enda gång jag kan komma på just nu som jag står i köket och gör kött de är när jag lagar lövbiff med philladelfia inuti.
Man gör det som en rulle, det är min rätt då mamma har lärt mig det.
Nu ska jag hacka sallad så smaklig måltid allihopa!

Postat av: A

Kan du inte lägga ut receptet? :D

2011-10-01 @ 07:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0