Drömmar om bröllop

Inatt igen så var det dags för att drömma om bröllop, super mysigt.
Jag drömde om att jag försökte hitta den perfekta klänningen och jag visste precis hur den skulle se ut men hittade den inte.
Fast denna gång så drömde jag faktiskt att jag var gravid och letade efter klänningen.
Vet varför jag drömde att jag var gravid och det var för att Kim sa igår att han gärna skulle gifta sig med mig även fast jag är gravid för i hans ögon är jag alltid lika vacker.
Självförtroendet svajar lite för mig just nu så han gör allt för att jag ska känna mig vacker med magen.
Känner mig inte så snygg nu när jag är naken och känner mig otymplig men när jag har kläder på mig så kan jag liksom välja hur gravid jag vill se ut så då känns det bättre.
Jag vet att väldigt många är avundsjuka på min gravidkropp och jag vet att jag är smal för att vara gravid men min hjärna har fått fnatt nu..
Det går nog över snart hoppas jag.
Är så glad över att jag har en så bra och förstående man! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0