Äntligen!! :D

Är så otroligt glad just nu, svävar på moln formade till lastbilar med V8 och raka rör.
Nu har jag äntligen tagit alla mina körkort, kan inte beskriva vilken lättnad det är!
Har haft ångest över detta prov i flera veckor och jag trodde aldrig att jag skulle klara det idag, puh!
Nu kan jag börja jobba om jag, ska bli så kul att ens kunna jobba med det jag vill och dessutom bara när jag vill.
Vi har dessutom sagt att om jag ska jobba innan hon är född så ska hela min inkomst sparas åt att köpa hus/lägenhet.
Nu känner jag ingen som helst oro över att få en heltidsjobb när ****a kommit :)
Till på köpet så kommer maten stå färdig på bordet när vi kommer hem då Kim agerar kock idag.

Är dock fruktansvärt arg och besviken på min morbror som har gett bort min krockade bil åt hans kompis utan att fråga mig först!
Visserligen har han hjälpt till att få upp den från Skåne till Sala och morfar betalade Kaj som hade bärgaren men ändå!
Jag hade ju tänkt sälja några delar på den och sedan skrota den..
Så länge jag får ta de delar jag vill ha så skiter jag i vad de ska göra med bilen sedan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0