Ångeeeest...

Ringde BM nyss för att fråga om mitt urinprov och ja det var negativt så ingen urinvägsinfektion här inte.
Vad är det då som spökar när jag kan få sån kramp att jag inte kan resa mig upp eller måste stanna när jag går.
Sammandragningar ska ju inte göra ont och oftast så drar ju magen ihop sig.
Men magen drar inte ihop sig när jag har mina kramper och de är ju inga små kramper som bara kommer i några sekunder.
Utan de håller i sig i minuter!
Känns dessutom ibland som att det trycker på neråt och de känns ju inte så bra :/
Kanske borde ta mig ett besök till gyn akuten eller något?

Som att de inte räcker med att fundera på det där utan jag har super ångest över att bli tjock denna graviditet..
Har bara gått upp 1kg hittills men de var ju för att jag gick ned 5kg i början, vill max gå upp till 62-63kg för de har jag vägt som mest när jag tränade.
I sådana fall "får" jag bara gå upp 4-5kg till under resten av graviditeten, inte så troligt kanske?
Fast egentligen är jag väl mest nojig över att vara tjock efter förlossningen och inte få tillbaka min kropp.
Jag vet att det låter skit larvigt men sådan är jag, jag tillhör absolut inte de människor som tänker vara nå jävla bebismaskiner och helt offra sina kroppar för att sedan gnälla som små kärringar efter några år.
Över bristningar, hängtuttar, ful mage etc.. självförvållat så knip och gnäll inte ifall era män tycker ni va snyggare när ni träffades.
Då har jag hellre några år mellan mina barn och en snygg kropp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0