Åkpåse införskaffat

Det blev en super fin åkpåse från cottonville, butiken ligger på Östermalm på Grev Turegatan.
Var faktiskt så att mamma såg den när hon var i stan med min syster i lördags så då ringde hon mig och frågade om hon skulle köpa den men jag bad henne lägga undan den så jag fick titta själv.
Så jag och Kim tittade på bilder om den på nätet igår och läste lite.
Det är sibiriskt dun vilket gör att påsen verkligen håller värmen & sen har den en super smart funktion, man kan nämligen dra igenom bältet från vagnen/bilbarnstolen så då slipper man allt krångel med overaller.
Den är helt enkelt perfekt, tvivlar på att man kan hitta en mer prisvärd åkpåse men lilla V är värd det bästa och då får det kosta.
Den kostade iaf 950kr på rea och 1900kr ordinarie pris för den som undrar.
www.cottonville.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0