Aja baja på mig!

Ingen är perfekt och idag är de verkligen aja baja på mig!
Har inte ätit en endaste ordentlig måltid på hela dagen förutom frukosten..
Torktumlaren tog evigheter på sig och det visste inte jag då det var första gången jag använde den imorse och då hann jag bara värma mat åt William innan vi var tvugna att skynda oss till barnmorskan.
Sedan när vi kom hem så råkade grabben kissa på sig precis utanför dörren så då fick jag fullt upp med att blöta upp alla kläder och torka täcket igen som inte kändes helt torrt.
Hann återigen bara värma mat åt William så nu äntligen ska jag fixa mig något rejält att äta som innehåller alla den näring jag behöver.
Funderar på att koka makaroner och köpa tomatsås till den och riva ned morötter, sedan smörgås med ost & ett kokt ägg vid sidan samt en tallrik yoghurt med russin & flingor.
Låter kanske som väldigt mycket? Och det är det också men vet att jag inte kommer ha några problem att äta upp det haha!
Imorgon ska jag inte slarva.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0