Söndags mys & lyx!

Nu står sonen min hemma hos mormor och diskar efter lunchen.
Fick makaroner och nån sås med champinjoner och spenat, super gott!
När kaffet är färdigt så blir det äppelkaka som de bakade igår.
Känner mig bortskämd haha.
Inte nog med det utan vi ska hem till svärföräldrarna på middag om några timmar.
Alltid lika trevligt att bli bjuden på mat!
Imorgon är det nationella barndagen och då är det lite fest på öppna förskolan vid fyra och återigen så bjuds det på mat.
Älskar söndagar, de är oftast så mysiga och rofyllda.
Gick och köpte skorna som jag lade upp bild på förut och tur det för de var sista paret!
Passade även på att kolla efter vinterskor åt min käraste men åh vad svårt det är.
Tycker utbudet för skor åt män är uselt för de är antingen snyggt eller fult och klumpigt.
Hittade dock ett par sköna och snygga ecco men då var de ju också svindyra, nästan två tusen!
Pappa fick agera modell för de har samma sko storlek.
Åh nu ska jag äta kaka innan den blir kall!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0