Så himla lycklig!

Idag är humöret på topp och jag tror inte att något kan få mig på dåligt humör, inte ens en ned spydd säng inatt.
Vår hyresvärd kom förbi oss helt oväntat då hon ändå skulle fixa något i huset.
Jag blev lite smått orolig när hon stod i dörren och ville komma in och prata, tänkte "oh nej nu är det något tråkigt hon vill berätta men icke!
På tisdag ville hon träffa oss och hon som vi vill byta lägenhet med och skriva klart alla papper!
Med andra ord så ska Kim avsluta hans kontrakt och hon skriver på för ett nytt men hyresvärden kommer inte ge det till henne föräns vi är godkända och har skrivit papper med Stockholmshem.
Känns helt sjukt att vi med största sannolikhet flyttar om 3-4 veckor! :)
Känner mig dessutom fruktansvärt kär i min sambo idag och väldigt pussig & kramig mot sonen min, mina två pärlor!
Nu ska vi ut och leka i parken hos Kims föräldrar, vi blir dessutom bjudna på middag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0