Långbesök i Sala

Som jag skrev igår så skulle vi till Sala och handla mat & kolla på en julklapp åt Kim.
Det drog ut en aning på tiden, bara att gå i Sala centrum och titta på lite allt möjligt tog 2 timmar!
Efter det åkte vi till Åkrahallen och handlade, det gick mycket fortare.
Under vår vända i stan så gick vi in på röda korset butiken och där blev jag två förkläden rikare, William fick två par stumpar och flickan i magen ett par.
Samt så fyndade jag ett plättjärn.
Kims julklapp var tillfälligt slut pga en leveransmiss igår så la en beställning som min morbror får hämta ut åt mig på måndag.
Blev helt kär när vi var i Önska butiken för jag såg ett köksredskap jag hemskt gärna vill ha.
En Kitchenaid Artisan Stand Mixer för att vara exakt, så om någon vill ge mig en sådan i julklapp skulle jag bli överlycklig.
Kostar dock 4-5000kr...
Fick även låna pappas bil så det var bara jag och mamma som gick och strosade.
När vi kommer hem och svänger in på infarten så ser vi William sittandes på fyrhjulingen med gammel morbror.
Han har tydligen lärt sig att köra fyrhjuling idag!
Kan gasa själv och lägga i backen, ska då tillägga att vi inte har någon liten grej gjord i kinesisk plast som går sönder efter en vecka utan en arbetsfyrhjuling som vi haft i ex antal år.
Han var så himla stolt när han kom in och berättade vad han gjort medan vi handlade.
De hade även tagit ned vår gamla cykel som William försökt cykla på men han är ca 5cm för kort men till våren så borde det gå bra.
Är så stolt över min pojk!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0