Landet över helgen

Sitter i bilen just nu och passerar Bålsta för stunden.
William somnade tjugo i sju men vaknade också vid åtta så han lär sova natten ut nu, skönt.
Kände att jag ändå ville åka till landet över helgen och tända ljus för mormor & för första gången för morfar.
Vi är bjudna på kalas imorgon men sa att vi gärna kommer förbi i veckan och lämnar presenten.
Ska upp på vinden och hämta hem lite saker nu när vi ändå åkt upp till landet.
Men eftersom plutt ska få en del av sakerna i present så får vi smussla hem det.
På söndag är det dessutom 1 år sedan jag & Kim träffades för första gången.
Det är helt otroligt vad tiden går fort ibland!
Känner mig rätt trött just nu och blir inte piggare av att det är kolsvart ute.
Sitter sjukt obekvämt tack vare flickan min som bara puttas hela tiden men äsch de är smällar man får ta, sitter i alla fall fram.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0