Dagen i sin korthet

Vilken otroligt bra dag detta har varit förutom Williams och mitt bråk om frukosten imorse.
Vi har varit på öppna förskolan idag och testade på yogan, gick faktiskt jätte bra!
William testade till och med några av grejerna och var riktigt duktig.
Sedan verkar han på bättringsvägen för aptiten är på väg tillbaka.
Efter vi hade varit på öppna förskolan så åkte vi till stan och gick förbi min frisör.
Fick en tid redan på onsdag för att permanenta håret (få bort utväxten) och en tid om två veckor för att färga/tona/slinga håret.
Ska diskutera vilket som blir bäst när det är dags, ska färga rött som jag gjorde förra året till Halloween.
Inte klar rött då men får se hur det blir.
Sedan åkte vi hem och åt mellanmål, tittade lite på barnprogram & tog det lugnt.
Åkte till Willys och handlade efter det och så hämtade Kim oss efter jobbet.
William åt riktigt bra under middagen!
Har även lekt lite och nu ligger de i hans säng & myser innan William somnar.
Själv ligger jag i sängen och längtar tills det blir tyst så att jag kan fråga Kim om han vill ha efterrätt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0