Börjar det bli trångt sötnos?

Känner verkligen hur det spänner i magen idag, känns så otroligt obehagligt.
Har även väldigt ont i ryggen!
Läste i min app på telfonen för någon vecka sedan att v.28-33 är tillväxtsveckor då bebisen växer väldigt mycket så lite kramper, spänningar i magen & ryggont får jag väl räkna med de kommande väckorna.
Väntar på att min käraste ska se färdigt på "The walking dead" som är en riktigt dålig seris, usch!
Så att jag kan få min lovade massage, mage & rygg.
Är så otroligt tacksam över att jag har en sådan fantastisk fästman!
Idag är det dessutom två veckor kvar, vi längtar så otroligt mycket men kommer inte avslöja vad det är föräns vi är helt säkra.
God natt!

Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vad spännande.. Ska ni flytta tro? Eller gifta er? :)

2011-10-19 @ 14:52:41
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0