Älskade vän!

Idag har jag träffat Linda som är en av mina absolut äldsta vänner som jag känt i säkert 7-8 år om inte längre.
Minns hur vi träffades men kommer inte ihåg för hur länge sen det var.
Hon var lika pratglad och fnissig av sig då som hon är idag haha.
Jag simmade när jag var yngre eller jag fortsatte att lära mig simma efter de där grundläggande simkurserna som man gick på när man var liten och efter något år så träffades vi på ett simläger.
Har alltså väldigt många minnen ihop och de flesta är riktigt roliga.
Vi har aldrig tråkigt tillsammans, redan på bussen när vi träffades så skrattade vi så mycket att vi båda sa att vi fick ont i käkarna.
Vet inte när jag senast skrattat så mycket som jag har gjort idag!
Vi åkte till IKEA och var där hela dagen, helt sjukt vad tiden går fort när man har roligt.
Åt sen lunch och fikade på det, tittade på allt möjligt och pratade oavbrutet.
Det är ändå 1½ år sedan vi sågs, på min 18 års fest faktiskt.
Ändå känns det inte som att de var så länge sedan när vi ses, är så otroligt härligt med sådana vänner som man kan träffa sällan men det märks inte av.
Hon har fått en annan väldigt stor och ärofylld uppgift men det kommer inte avslöjas föräns det är dags.
Kan avslöja att hon blev chockad, jätte glad & förväntansfull när jag berättade för henne.
Älskade vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0