Uppe med tuppen!

Idag ringde alarmet klockan sju & efter det snoozade jag tre gånger.
Kände hur hemskt gärna jag ville kasta ut telefonen genom fönstret när det ringde fast nä så kan man ju inte göra!
Gick i alla fall upp och gjorde mig i ordning & strax därefter vaknade William.
Så vi gick upp och klädde på oss, pussade Kim hejdå & gick precis efter honom.
Anledningen till att vi gick upp tidigt imorse var för att vi skulle åka & köpa en jätte fin skötväska jag hade hittat på blocket.
En Babybjörn Dynamic för 400kr, använd 1-2 ggr och ett nypris på 1200kr.
Så ett riktigt kap enligt mig & Kim tyckte den såg bra ut, en svart blev det.
Nu är vi hemma hos mamma & ska äta frukost!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0