Underbar vecka

Hittills har denna vecka varit super bra och jag känner mig så glad!
William har betett sig som en ängel jämfört med förra veckan & han är så glad över att Anakin kommer hem i helgen.
I måndags var vi till öppna förskolan men sedan när vi kom hem vart han ju sjuk.
På tisdagen kom mamma över & tvättade våra fönster med William.
Igår var vi på öppna förskolan igen och idag skulle vi gått dit men blir en hemma dag istället.
Svärfar kommer förbi 12:30 och ska installera ett nytt eluttag i köket och vid tre ska vi inviga tvättstugan.
Till middag har jag bestämt att det blir ris & fisk med keldas citronsås.
Imorgon ska vi till Naturhistoriska riksmuseet med ÖF, fredags utflykt.
På lördag ska vi baka pepparkakor och på söndag innan våra familjer kommer på första adventsfika så ska vi baka lussebullar.
Ska förmodligen be svärfar skruva upp barbordet i vardagsrummet på söndag och be Kim hämta barstolarna på lördagen när vi ska baka.
Känner mig fylld av lycka och kärlek nu!
Nu ska vi dammsuga och skura golven, skriver nog senare.
Ha en bra dag alla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0