Sjukstuga

Idag är William lite sjuk, märkte det när vi kom hem från öppna förskolan.
Tyckte han var varm och så sa han att han var trött trotts att han sov ca 30min i vagnen och vaknade självmant.
Orkade inte ens äta en hel risifrutti som annars brukar ätas upp väldigt fort.
Så då tog jag tempen och den var på 39.
Så vi la oss i soffan och kollade på Bilar och halv fem när jag vaknade så väckte jag honom & tempade igen.
Då hade febern stigit till 39,1 vilket jag tyckte var konstigt eftersom han sovit.
Så han fick febernedsättande.
Vid fem när han gick upp ur sängen efter att ha vilat så spydde han.
Efter det har de varit lugnt och han har ätit lite makaroner, resten av risifruttin och en halv smörgås och inget har kommit upp än. *Peppar peppar*
Sover nu efter att ha kollat på hockey med oss och myst i soffan.
Min lilla älskling, får hoppas att han slipper spy något mer & får vakna frisk imorgon!
Kände mig själv lite dålig innan middagen men får hoppas att det inte är något.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0