En dålig dag..

Idag har inte riktigt varit min dag, morgonen var i och för sig rätt lugn och mysig.
Sedan hann vi inte leka så länge innan jag började med lunchen så att William hade ätit innan morfar kom och hämtade honom.
Under tiden jag höll på med lunchen kände jag hur jag började må sämre och sämre, orkade knappt stå upp så fick lägga mig ned emellan vändningarna haha.
Jag vet att det inte är för att jag ätit för lite järn då jag varit väldigt duktig med att komma ihåg mina tabletter denna vecka.
Kände mig även varm, trött & mådde lite illa.
Så när William och pappa hade åkt så gick jag och la mig i sängen för att vila men sov i nästan tre timmar!
Mådde ändå inte riktigt bra när jag vaknade men lite bättre än innan.
Ville heller inte äta så nu håller Kim på med middag åt oss, jag brukar ju aldrig äta så här sent men får bli ett undantag idag.
Har ätit en blodgrape för någon timme sedan och de räckte bra för stunden.
Hoppas att jag mår bättre imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0