Vardagsysslor

Det var ganska trevligt igår kväll men jag stannade inte så länge, två timmar som max.
Fick träffa några av Kims kompisar och alla var så glada över att få träffa mig, önskade oss lycka till och ville såklart klappa lite på magen.
Vi blev också bjudna på middag hos en kille och det syndes att Kim hade roligt fast han hade lite svårt att gå ifrån mig när jag kommit så han stod nästan som fastklistrad bredvid mig men det gjorde inget.
Enligt honom så hade han inte druckit så mycket och var så stolt över att han hade druckit vatten och ändå så är han jätte bakis idag.
Legat i sängen i stort sett hela dagen och började dagen med en Alvedon och vatten.
Jag är riktigt skadeglad över att Kim är så otroligt bakis idag för annars brukar han alltid få ta hand om mig när vi dricker så äntligen är det ombytta roller!
Har varit och storhandlat idag så nu är frysen och kylskåpet fulla med mat och fruktskålen är full med frukt.
Ska ju äta minst en frukt om dagen när man är gravid, det är visserligen så i vanliga fall också men nu blir det extra viktigt.
Nu är William äntligen hemma och vi myser i sängen, sjunger, lyssnar på musik och busar.
Han sa att bebismagen måste få en puss och han är så otroligt gullig när han klappar den!
God natt gott folk hörs imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0