Morfar <3

Idag är en dag då jag är jätte ledsen och saknar morfar.
Vill inte att han ska vara död, vi skulle ju flugfiska i sommar och plocka blå bär med junior och åka till gruvan och plocka hjortron.
F*n, kom tillbaka morfar, spola tillbaka tiden.
Jag vill att du ska veta att jag träffat mitt livs kärlek o att du skulle gilla honom, ni kunde kolla på sport tillsammans o vara osams om vilket lag som vann.
Att du skulle blivit gammelmorfar igen.
Jag ville så hemskt gärna få visa dig mitt körkort med alla bokstäver o skryta lite om hur bra jag blivit nu och så ville jag att du skulle få se mig ta studenten.
Men jag vet att du hade varit stolt över mig om du hade levt men det gör så ont.
William sa för ett tag sen att gammelmorfar var död så få måste jag också dö så att jag får vara med gammelmorfar..
Började nästan gråta men bet ihop och sa att det inte fungerade så och att det kommer ta lång tid innan du får träffa honom igen men att han nog har det bra där han är.
Jag saknar dig o nu tänkte jag fortsätta vara ledsen en stund innan jag ska göra en rostad smörgås o tänka på dig.

Postat av: anneli

härligt! hoppas det, vad ska du jobba med då? :)

2011-05-21 @ 21:33:32
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0