Fosterrörelser ?

God morgon :)
Mår mycket bättre nu än för två veckor sedan och det glädjer mig, börjar tro att det kanske vänder strax!
Undrar ifall man kan känna fosterrörelser i vecka 9 ?
Är i vecka 8+4 nu och igår kväll kände jag något i magen, typ en bubblande känsla och kunde se hur magen rörde sig.
Är omföderska om det har någon betydelse, fast det vet ni ju att jag är men ändå.
Så om någon vet ifall man kan känna sånt redan så uppskattas en liten kommentar.

Postat av: Jozzan

Tarmar och organ som rör sig i början som man tror är foster rörelser ^^ kommer märka stor skillnad vid v.14-17 då bebisen är bebis ^^ vecka 8 är inte bebisen stor den har knappt armar eller ben...

2011-06-05 @ 19:56:29
Postat av: Anamaria

Jo vet så var nog nåt annat men kändes inte som det då..

Får se imorgon om jag verkligen ligger i fas med hur långt gången vi tror att jag är :)

2011-06-12 @ 23:01:28
URL: http://anamariaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0