Arg som ett bi!

Den här dagen började bra för jag kom upp och iväg i tid imorse och jag hann äta frukost.
Men all otur började när jag tagit mig till praktiken..
Först kom ekipaget försent med nästan 45min så då koim vi sent till första stället och sen när jag skulle backa in i luckan så stod det en lastbil med släp i luckan närmast vägen så det tog lite tid att få in det men de gick.
Efter det på väg till Enköping höll vi på att krocka med en lastbil med släp, det var verkligen på håret att han plockade rumpan på vårat släp!
Sedan hade det varit massa strul med en fel leverans till Enköping och när vi skulle rätta till det så hade vi fått fel och stod där och väntade vi där i nästan en timme helt i onödan så hela dagen har blivit försenad.
Tillråga på allt så var jag tvungen att nita en gång för en bilist som var tvungen att köra före mig i en rondell så en del av stenen vi skulle leverera bytte plats kan man säga så det tog dubbelt då lång tid att lossa som det borde gjort.
Sen tog det som vanligt några timmar att få hela ekipaget lastat på St.Eriks i Uppsala så nu har vi åkt från Uppsala.
Blev en 13-14 timmars lång arbetsdag idag, behöver jag säga att jag är trött och arg som ett bi?
Blev ingen lunch idag heller så jag är lite sur över det också..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0